Arkadaşlarım

Tramvayda yer verilen adam olmadan, kurtulmalıyız bu sonuçsuz soytarılıktan... diyorum arkadaşlarıma. Ağdalı buluyorlar söylediğimi. Haklılar. Ben de olsam -utandığım için-söyleyebileceğim halde söyleyemediğimi ağdalı bulurdum. Onları seviyorum. Arkadaşlarım çünkü hepsi. Arkalarından konuşuyorum. Çünkü hiçbirini üzesim yok. Yanlarında konuşmak çok saçma. Hiçbir gerçekliğe uymuyor, onları üzecek cümleleri yanlarında söylemek. Bu yüzden var oldu komşuluk, bu sebepten beslenerek kendi kendini yaşatabildi insanlık, tarihin ahmaklığa düşmüş en karanlık zamanlarında. Seviyorum böylesini. Açı yapıyor kafan, fiziksel ve düşünsel olarak. Doksan derece sola/sağa yatıyor ve bir şeylere ılımlı yaklaşmak istediğini belirtiyor, görüntülerde kendini ustalıkla gizlemiş dipteki korkaklığına.

Bence böyle işliyor işler. İşleyiş galiba bizim tepeden tırnağa iflahımızı sikmek istiyor.
  • Fırat Aydın

0 yorum: